Mext blog

Mext.cz – nastavení základních firemních údajů

26.5.2017

Pro správné fungování online nástroje Mext.cz je nejdůležitější mít dobře nastavené firemní údaje. Ty se pak propisují
do rozsáhlé distribuční sítě skrz internet a vyhledávače, jako je Google a Seznam. V krátkém návodu vám ukážeme, jak správně pracovat s firemními údaji.

Pro správné fungování online nástroje Mext.cz je nejdůležitější mít dobře nastavené firemní údaje.

Firmy dnes běžně využívají trendy lokálního vyhledávání, kdy se snaží cílit na uživatele, kteří přes chytré telefony hledají produkty a služby ve svém okolí.
Vyťukané informace končí nejen v internetových vyhledávačích, ale i třeba v navigacích a sociálních sítích. Nejčastěji je tak skloňovaný třeba Facebook, kde stále častěji dochází k interakci mezi firmou a zákazníkem.

Firmy, a hlavně samotní majitelé firem se často hájí slovy „Na internetu nás zákazníci určitě najdou, máme firemní profil na Najisto.cz, a to nám stačí…“

Jste si skutečně jistí, kde vás zákazníci vyhledávají?

Nastavení základních údajů v online nástroji Mext.cz

Základní údaje v online nástroji Mext.cz jsou nejdůležitějším pilířem této digitální mozaiky. Po prvním přihlášení do online nástroje je rozsáhlá úvodní obrazovka, kde vidíte veškeré aktivované produkty u společnosti MEDIATEL, spol. s r.o.
Po levé straně v navigačním menu naleznete kolonku MEXT.

Po zvolení online nástroje Mext.cz se zobrazí průvodce, který vám pomůže správně optimalizovat firemní profil. Jak už víte z minule, tento jednoduchý pomocník vás provede základními údaji, které jsou potřebné pro správné fungování online nástroje.

ONLINE NÁSTROJ MEXT.CZ – PRVNÍ PŘIHLÁŠENÍ

Níže na stránce jsou vaše místa (místa – firma, pobočky), která se synchronizují do sítě Mext.cz. Po zvolení můžete libovolně editovat firemní informace o vaší firmě.

  • TITULEK
    Oficiální název vaší firmy.
  • SLOGAN
    Krátký claim – moto, které vystihuje vaše podnikání.
  • LOGO
    Logo, které se zobrazí na internetu v distribuční síti online nástroje Mext.cz.
  • KATEGORIE
    Kategorie pomáhají zákazníkům najít přesné a konkrétní výsledky týkající se vámi nabízených služeb například ve výsledcích vyhledávání na Google.
  • POPIS FIRMY
    Stručný popis vašeho podnikání, většinou v rozmezí 2000-2500 znaků.
  • AKČNÍ ZPRÁVA
    Úvodní zpráva o velikosti padesáti znaků. Díky proklikávacímu odkazu můžete jednoduše informovat zákazníky o webových stránkách či o aktualitách ve vaší firmě.

Díky akční zprávě můžete být zvýrazněni ve výsledcích vyhledávání na internetu a až
trojnásobně zvýší zájem o váš firemní profil.

Správné firemní údaje na internetu, úspěch každého podnikání

Díky online nástroji Mext.cz jednoduše ovládáte z jednoho místa rozsáhlou distribuční síť.
Se správou Google My Business můžete ovlivnit výsledky vyhledávání a upřednostnit tak firmu ve vašem okolí. Jinak řečeno, cílem lokálního vyhledávání na internetu je nalákat zákazníky do vašeho obchodu pomocí online technologií.

Proto je důležité mít aktualizované firemní zápisy na internetu a věříme, že to s online nástrojem Mext.cz zvládnete.
Zákazníci vás totiž hledají tam, kde to nejmíň čekáte…