Mext blog

Novinka: sdílejte aktuality přes Google My Business

Novinka: sdílejte aktuality přes Google My Business

14.7.2017

Po více než roce společnost Google zpřístupnila testovanou službu Google Posts. Služba je bezplatná a je určená firmám a malým podnikatelům. Ovládá se přes služby Google My Business (Google Moje firma).

S Mext.cz budete mít Otevírací dobu o svátcích všude a správně

S Mext.cz budete mít Otevírací dobu o svátcích všude a správně

12.7.2017

Podle mnoha internetových studií je pro zákazníky nejdůležitější součástí firemního zápisu právě správně uvedená otevírací doba. Proto jsme si pro vás připravili další návod, jak v online nástroji Mext.cz otevírací dobu aktualizovat.

Mext.cz – nastavení základních firemních údajů

Mext.cz – nastavení základních firemních údajů

26.5.2017

Pro správné fungování online nástroje Mext.cz je nejdůležitější mít dobře nastavené firemní údaje. Ty se pak propisují do rozsáhlé distribuční sítě skrz internet a vyhledávače, jako je Google a Seznam. V krátkém návodu vám ukážeme, jak správně pracovat s firemními údaji.

Mext.cz – první přihlášení

Mext.cz – první přihlášení

11.4.2017

Zjistěte, jak pracovat s online nástrojem Mext.cz hned po prvním přihlášení. Připravili jsme si pro vás průvodce digitální revolucí.

7 tipů pro budování firemní reputace na internetu

7 tipů pro budování firemní reputace na internetu

5.4.2017

Malé a střední firmy často hledají způsob, jak na internetu oslovit nové zákazníky. Využívají k tomu různé typy inzerce v online katalozích. Na základě výsledků této inzerce a analýz se snaží pochopit chování uživatelů a jejich nákupní rozhodování v rámci regionálního vyhledávání.

6 důvodů, proč je potřeba mít aktualizované firemní zápisy na internetu

6 důvodů, proč je potřeba mít aktualizované firemní zápisy na internetu

21.3.2017

Aktualizované firemní informace mají velký vliv na lokální vyhledávání ve vyhledávačích Google a Seznam. Cílem lokálního vyhledávání na internetu je nalákat zákazníky přímo do vašeho obchodu.

Instagram – užitečný nástroj pro malé a střední firmy

Instagram – užitečný nástroj pro malé a střední firmy

2.3.2017

Instagram je populární sociální síť a převážně mobilní aplikace, která v ČR dokázala zaujmout již 1,2 milionu uživatelů. Jedná se tak o nejatraktivnější sociální síť současnosti pro sdílení fotografií a videí.

Na sociálních sítích tráví stále více času i generace nad 34 let

Na sociálních sítích tráví stále více času i generace nad 34 let

31.1.2017

Jsme už několik let zvyklí, že hlavně mladá generace využívá na internetu sílu sociálních sítí. Podle nejnovějších statistik se však naše zvyky mění a sociální sítě čím dál častěji začíná používat starší, ekonomicky silnější generace. 

Vyhledávání za rok 2016 na Google – co na to Češi?

Vyhledávání za rok 2016 na Google – co na to Češi?

19.1.2017

Společnost Google odhalila žebříčky nejpopulárnějších výrazů minulého roku a vytvořila přehled nejlepších témat, která hýbala českou společností. Jsou mezi nimi jak celebrity, tak i filmové blockbustery.

7 kroků k lepším výsledkům firemního webu na internetu

7 kroků k lepším výsledkům firemního webu na internetu

21.12.2016

Firemní údaje jsou základními stavebními kameny každé online prezentace. Pokud má firma špatně uvedené údaje na internetu, výrazně si tím snižuje šanci oslovit potenciální zákazníky.

Video: představení online nástroje Mext.cz

Video: představení online nástroje Mext.cz

9.1.2017

Zjistěte během 1 minuty, jak ovládnout tisíce zákazníků na českém internetu a seznamte se s online nástrojem Mext.cz

Jak nastavit na Google mapách zvláštní otevírací dobu?

Jak nastavit na Google mapách zvláštní otevírací dobu?

13.12.2016

Období před vánočními svátky je ta správná doba, kdybyste si v provozovnách i na internetu měli nastavit „zvláštní – sváteční otevírací dobu“. Předejdete tak zklamaným zákazníkům.